niedziela, 6 lipca 2014

Iwonkowa Pomyłka Kolumba

Jakiś czas temu, po prezentacji prac na konkurs sklepu Royal Stone, Iwonka- koleżanka z pracy poprosiła mnie o zrobienie takiej bransoletki. Sięgnęłam po piękny wzór BoKka i zabrałam się do nawlekania 15-tek. Ponieważ to moja pierwsza większa praca z tymi maleństwami, dlatego łatwo nie było- trochę przerobiłam, nie wychodziło ładnie, więc zaczynałam od nowa. W końcu się udało:) Mam nadzieję, że Iwonka będzie zadowolona....
Preciosa Hand Made

Preciosa Hand Made

Preciosa Hand Made

Preciosa Hand Made

6 komentarzy:

  1. Byłoby ci znacznie łatwiej, gdybyś zrobiła ją ukośnikiem. Przy sznurach powyżej 8 koralików w rzędzie przerabianie sznurem prostym to męka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, następnym razem napewno spróbuję ukośnikiem:)

      Usuń
  2. Iwonka zakochałam się w swojej bransoletce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Iwonka, że to miłość odwzajemniona:):):) Niech się dobrze nosi:)

      Usuń
  3. Jest po prostu piękna... podziwiam za cierpliwość, ile czasu zajmuje zrobienie takiego cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nawlekanie trwało kilka godzin, przerabianie kilkanaście. To mój pierwszy raz z 15-kami, więc myślę, że drugie podejście z ukośnikiem będzie dużo szybsze. Pozdrawiam:)

      Usuń