środa, 18 czerwca 2014

Dla mojej mamy:)

Naszyjnik powstał do kompletu do wcześniej zrobionej bransoletki. Podarowałam ją mamie, jednak nie zdążyłam zrobić żadnego zdjęcia. Cieszyłam się z efektownego naszyjnika, jednak okazało się, że nie pasuje on do wspomnianej bransoletki....pomyliłam kolory. Wniosek z tego taki, że choćby słabej jakości, ale zdjęcia każdej pracy muszę mieć, bo pamięć już zawodzi ;-) 
Preciosa Hand Made
Preciosa Hand Made

Preciosa Hand Made
Do zrobienia naszyjnika użyłam Toho Aluminium, Nickiel 8/0 oraz Miyuki Long Magatama w kolorze Silver i Crystal Marea. Do kompletu mojej mamy powinnam użyć Starlight 8/0 zamiast Aluminium. Tak znacząca różnica, nie wiem jak mogłam to przeoczyć...:-) Nic straconego, naszyjnik już znalazł nową właścicielkę.

4 komentarze:

  1. Cudo.Zaraziłam się tymi cudami.Jeżeli mi Pani pozwoli to zrobię sobie taki sam.
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, nie mam nic przeciwko, życzę przyjemnego "dziergania" :)

    OdpowiedzUsuń