czwartek, 19 czerwca 2014

Piękna i Bestia- broszka

Dawno, dawno temu żył przystojny, lecz niezwykle okrutny książę. Jego egoizm i nieczułość na cierpienie innych spowodowało rzucenie zaklęcia przez wróżkę. Książę zmienił się w odrażającą bestię, a służba zamkowa w przeróżne przedmioty. Zaczarowana róża, którą wróżka zostawiła Bestii, miała według przepowiedni kwitnąć, do ukończenia przez księcia 21 lat. Upływający czas odmierzają mu opadające płatki. Tylko odwzajemniona i prawdziwa miłość mogą go uratować...
Ta bajka to jedna z moich ulubionych z czasów dzieciństwa. Zobaczyłam wyzwanie Kreatywnego Kufra i postanowiłam zmierzyć się z nim, dlatego powstała bajkowa róża.

Preciosa Hand Made
Do zrobienia broszki-róży użyłam koralików Toho 11/0 SL Teal i Ruby. Na liściu widoczne są 4 mm kryształki Swarovsky w kolorze Emerald. To mój pierwszy kwiatek, nie robiłam go wg wzoru, to był raczej impuls i ta presja czasu...Przeziębione dzieciaczki dokuczały, ale skończyłam go na szczęście chwilę temu:)

Preciosa Hand Made
Preciosa Hand Made
A to zdjęcie bajkowej róży, o której mowa. Zdjęcia mojej róży zrobiłam dopiero przed chwilą, dlatego kolor płatków w tym świetle nieco odbiega od rzeczywistego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz